Tuesday, September 21, 2010

maaf kerana da lme ta update !!!

hah ? cak !!! hehee .
sorry coz da la ma ta update !!
the newest thing is now i'm a student at UITM SERI ISKANDAR PERAK !!
haha , akhirnye aku berjaya menjejakkan kaki ke menara gading !
wakaka . now life aku pun da more better . na cter ap ea ?
korg na aku cter from the strt ea . hah ?
aku tahu sebelum aku cter ap kata ?
saya mengucapkan selamat hari raya maaf zahir dan batin buat semua !!!

hah ? skrg aku cter . raye taun nyh ta best lgsg .
coz aku juz dok umh , tido n siapkan assgmnt aku !!
haha . bek an aku an . haha ! mak aku memebebel ar soh buat !!
haish !!! pastu MY HUNNY BUNNY SUGAR PULM plak blek kmpg .
lagi ter baek , haha !!! tape2 .
boleh wat rekod ta jmpe dy lme2 .
haha , kalo ta kne jmpe tiap2 hari ouh !
haha ! tu je lah .
nty mlm aku tulis lagi k !

No comments:

Post a Comment